29. října 2015



miluji Prahu ...




s mojí milovanou sestrou ...









u sestry už se jí to doma rýsuje má vkus... 








  

tomu nešlo odolat láska na první pohled... 
I LOVE MICHAEL KORS 


Dobré ráno tak tu máme čtvrtek jak ten čas letí. 
Ohlédnutí za Prahou jak já to tam miluji, ale ráda se zase vracím k nám domů na vesnici kde je klid, 
 který poslední dobou tak potřebuji. Nejvíc si ho užívám při procházkách s Bleškou... 
jsem za ni ráda! 
Už jsme si všichni zvykli  přirostla nám k srdci, už i přehlížím že se nám uvelebuje v gauči ! 
Často se ptáte jestli jsem se sedačkou z ikea spokojená ano jsem, zlatá ikea a výměné potahy bez nich si to už nedokážu představit!    

Včera u nás bylo tak nádherně slunce svítilo a hřálo a já konečně dosázela cibuloviny a přesadila levanduli a zrušila truhlíky s jasmínem, který ještě stále kvetl. 
Ted je tam tak prázdno... 
už tam vidím ten cedr v květináči a věnec na dveřích... 
jak já se těším! 
 
Dnes s holčičkama vydlabeme dýni dokonce se i domluvily,
že letos jen hvězdičky tak uvidíme.  

Všem přeji krásný a pohodový den 
Adéla
 
 



3 komentáře:

  1. Krásné holky! Sestra má vskutku vytříbený vskus, jak jinak.. je to Tvá sestra :-) a MK.. ou jéééééééé krása! zdravím a přeji krásný podzim.. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné kabelky....kde jste prosím nakupovali?Také mám ráda tyto nákupy bez mužů....Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné počasí,krásné kabelky asi super vycházka.Můžu vědět kde jsou kabelky pořizované?Děkuji Eva

    OdpovědětVymazat