28. října 2015




krásný sváteční den ...





























Z dnešního rána u šálku čaje ... 

Jsem milovnicí dobré kávy, miluji ji!
 Ráno si už bez kávy ani nedokážu představit, nemůžu bez ní prostě fungovat asi ten pocit dobře znáte. 
Ale když nastoupí podzim a nachlazení  není nad výborný domácí čaj, zázvor, citron a med!
U nás je nádherný sluneční den a zahrada volá!
Dosadím ještě nějaké cibulky tulipánů, narcisků a bílých modřenců, které se mi podařily sehnat mám radost snad se najaro vyklubou. 
 V hlavě se mi honí tolik nápadů na vánoční dekorace a výzdobu, tolik bych toho chtěla zvládnout.
 Letos chci vše přírodní, jednoduché tak uvidíme jak to všechno nakonec dopadne.
Mějte krásný den já už obouvám holinky a popíjím svou milovanou kávu.
Adéla

3 komentáře:

  1. Pěkné zátiší... U nas je teda celý den mlha a mrholí - na zahradě mám taky spoustu práce, ale do toho počasí se mi fakt nechce... To radši nějaký ten teplý nápoj :-) Krásný podvečer, Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Adelko,ja kavu nepiju,ale stejne tak mam rada vecer u krbu s cajem a treba jaki ted se svestkovou buchtou od mamky ;-) Na vanoce uz taky vymyslim dekorace,prostreni stolu atd,tak jsem rada,ze takhle dopredu neblaznim sama :-) A.

    OdpovědětVymazat
  3. Adel, nadherne fotky. mooc se mi libi vase priprdoni dekorace. Mohu se zeptat, jak vznikly vase spalky na varecky? Kupovala jste nekde nebo jste delali doma? MOc dekuji.
    Uzivejte podzimu a at cibulky na jare vzejdou;-).
    Tesim se na vase vanocni dekorace, take je letos, i kdyz i drive, ladim do prirodna;-).
    pekny den.
    Marcela

    OdpovědětVymazat