3. března 2015


úterý ...




   
z rána...
stále usměvavá Barunka a za pár dnů už 3 letá...





 Všechny vás moc zdravím ... 
dlouho jsem tu nebyla já vím, ale starosti a zdraví mi nedovolily... 
 dnes to začalo nanovo Kristýnka další  ATB... 
 místo hlídacích babiček jsem doma zůstala já  holky jsou rády,
 v práci asi moc ne, ale holčičky jsou mi přednější.  

Příspěvek mám rozepsaný od rána ... 
a ne a ne ho dopsat tak snad ted, ikdyž se ještě celá klepu. 
Zvoní telefon a maminka mi oznamuje, že babička spadla a záchranka je na cestě... 
sedla jsem do auta a jela, naštěstí bydlí pod kopcem... 
zachovala jsem chladnou hlavu a na vše si během vteřiny vzpomněla...
jak jsem mohla chtít po škole k záchranářům už vážně netuším ... všem patří veliký obdiv! 
Tak to je mé úterý, ale nejdůležitější je, 
 že babička♥ bude naštěstí brzy v pořádku. 
Všem přeji krásné a pohodové dny plné radosti, štěstí a zdraví! 
S láskou vaše Adéla♥


1 komentář:

  1. To se tak někdy stane, že to vypadá na obyčejný den a pak se ve vteřině všechno mění. Hlavně, že bude babička v pořádku!
    Klidný večer Adélko, Helena

    OdpovědětVymazat