2. listopadu 2014


 nedělní ráno...




























Hezké nedělní odpoledne tady je ranní pozdrav od našich dveří... 
k vřesům a chryzantémě přibyly stromečky a mech z poslední návštěvy lesa ... 
dnes jsem motala modřínový věnec a určitě k němu přibudou další.  
Před obědem jsme si odskočili do lesa na větve z břízy mám v plánu věnec,
 ale i jen tak větve dát do koše a na ně světýlka.  
Ted si tady u kávy pěkně tvořím  skládané hvězdy z papíru než se probudí naše Barunka.  
Posílám moc pozdravů Adéla.



5 komentářů:

  1. Adélko, moc krásné fotky ..... kochám se, kochám ..... krásný zbytek neděle .... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Adélko, k vám musí být radost přicházet!
    Taky jsem byla v lese na modřínových větvích, přinesla jsem taky kousky kůry a i ty březové větve :o)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ha, já budu potřebovat nový modřín!!! Přírodní dekorace jsou prostě nej, moc hezké Adél ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný den-radost se podívat a inspirovat,mám vždy hned lepší náladu :-)
    Mám otázku-moc se mi líbí obklad z kamene-můžu se zeptat,od jaké je firmy nebo kde se taková krása vezme ? Moc díky za odpověď a přeji krásné tvoření:-)
    Míša

    OdpovědětVymazat
  5. Adélko,opět nádherné fotky ...u tebe je vždy nádherně , jsi pro nás velká inspirace.Moc zdravím celou rodinku a přeji pěkný den.Pá...Zuzka

    OdpovědětVymazat