11. října 2014


z rána ...








nové kožené botičky na podzim jak dělané







Krásné sobotní odpoledne 
ráno na nás volala Barunka, že máme na zahradě hříbky... 
spoustu bedliček? 
No raději to proberu s mužem jestli to jsou vůbec bedle!

Dnes jsem měla v plánu dát do pořádku  vše kolem domu hlavně muškáty, ale nakonec je ještě chvíli nechám jsou plné květů. 
 Z práce kolem domu sešlo tak jsem se pustila do přípravy podzimního-zimního šatníku pro sebe i holčičky. 
Zjistila jsem, že Barunka toho nakonec tolik nepotřebuje spoustu věcí má po Kristýnce.  
 A je úžasné mít také kamarádky co mají holčičky! 
Kristýnce budu muset pár kousků dokoupit, 
ale ono to je už složitější naše madam si musí už vybrat sama, 
přece jenom se z ní už stává slečna, že?  
K focení ji už taky moc nepřemluvím tak ted to bude asi častěji o Barunce. 
  
Krásné sobotní odpoledne
Adéla

3 komentáře:

  1. Botičky jsou nádherné! Holčeny jsou holt parádnice :o)) Aspoň není nuda, ne?!
    A k těm houbám.....dle mého je to hnojník a ne bedla. Takže to bych na večeři moc neviděla ;)
    Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam tedy vidím bedly :-) Hnojník, když je starší, má černé spodky a je štíhlejší- a jinak - hnojník je nejen dobrá, ba přímo výtečná houba !! Stačí pokmínovat, osolit a opéct - je to mňamka :-) Žaneta

      Vymazat
  2. Barunka je úžasná!!Botičky jsou krásné moc se mi líbí i bundička.
    Přeji krásný večer.Petra

    OdpovědětVymazat