4. října 2014

  
sobotní ...












 






 Krásné sobotní ráno! 
 Dnes o mých nových radostech. 

Chtěla jsem obdarovat, potěšit a udělat radost .
 Nakonec jsem byla obdarovaná a dojatá  já a moc! 
 Dostala jsem krásný dárek od moc milé osůbky a tímto bych jí chtěla ještě jednou moc poděkovat! 
Dojalo mě to o to víc, že ví čím mi udělat radost mou milovanou tinou k ...  
svíčkou ve skle, ubrousky, krabičkou a perem ♥ 


Kytička na víkend z oblíbeného květinářství a nové vlněné provázky na věnce. 

 Hurá už máme rolety a musím říct, že jsem mooc spokojená  
hned jak bude chvilka nafotím.  
Mějte prima sobotu u nás se ještě lenoší.
 Dnes jdeme k rodičům na oběd, maminka slaví narozeniny.
Milá maminko přejeme ti vše nejlepší,
jsi to nejúžasnější zlatíčko na světě!
 

 A vám všem děkuji za návštěvy, krásné vzkazy a komentáře
Adéla

1 komentář:

  1. Adelko,krásné darečky!Je moc milé když někdo ví co Ti opravdu udělá radost:)
    Přeji krásné podzimní dny. P.

    OdpovědětVymazat