22. října 2014


 večerní ...




 


Krásný a pohodový večer. 
Dostavila se podzimní únava,
 ty změny jeden den ranní a druhý den odpolední mi dávají hodně zabrat ! 
Dnes odešlo poslední dítko těsně před půl 5... 
jak já se dnes těšila domů. 
Na dobrý bylinkový čaj, který jsem dostala od moc milé maminky  ve školce,
na teplo od kamen a hlavně na to, jak se pěkně zachumlám pod deku.  
 
 Kamna hřála, čaj jsem uvařila i vypila, ale pod deku jsem se dostala až ted.   
Tak snad zítra!

Ráno opět brzké vstávání na budíku bude 4:40 a tak všem přeji klidnou dobrou noc. 
Já už jdu spát.
Adéla
 

2 komentáře:

  1. Krásné večerní zátiší. Musím říct, že to zachumlání u kamen moc závidím. Chumlám se u radiátoru a nějak to nemá to správné podzimní kouzlo...;o)

    OdpovědětVymazat
  2. Good Morning. So beautiful, cosy and warm! Love this wood decoration! Looks bretty!
    Have a happy time
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat