14. září 2014


krásné nedělní dopoledne 
 







Všechny moc zdravím po delší době!  

Rozjezd nového školního roku byl u nás hodně náročný... 
Kristýnka s novou paní učitelkou i trenérkou v házené, Barunka ve školce a já s novými dětmi, které mi do třídy nastoupily ... 
naštěstí už jsme se zajely a to všechny Kristýnka zjistila, že nová paní učitelka je vlastně moc hodná a jen si na sebe potřebovaly zvyknout a poznat se!  

I dětičky ve školce si  na mě zvykly a já na ně a tak rána jsou u nás ve třídě už s úsměvem na tváři a těšením, co nového se naučí a vyrobí!  

A Barunka také zjistila, že i ve školce to může být prima! 

1.září oslavila Kristýnka své 9 narozeniny a já pekla svůj první dort!
 Tady je několik fotek z oslavy, moc jsme si to všichni užily.  

A co je jinak u nás nového? 
Několik nových dekorací a doplňků od Tine k, polštáře z hm, které jsem si včera koupila a využila dny Marianne i na nákup podzimního šatníku sobě i holčičkám... 
 hm a Benetton opět nezklamal! 
Moc ráda vám brzy něco z nákupů ukážu. 
 
 Konečně došlo i na rolety, které už se vyrábí a snad příští týden nám je i namontují tak moc se těším.  

Všem přeji krásnou neděli a úspěšný start do nového týdne vaše Adéla.

2 komentáře:

  1. Adélko, někdy to jsou fofry, viď, ale zvládli jste všechno a užili jste si i parádní oslavu s krásným dortem.
    I já přeji všechno nej princezně a tobě hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Adélko, Kristýnce přeji vše nejlepší k narozeninám, naše Viktorka je měla druhého září, také deváté ;-) Máš krásnou rodinku ♥
    Lenka

    OdpovědětVymazat