2. května 2014





májově od nás ze zahrady ... 

 


























Clematis nádherně květe není tam tolik květů co loni, ale i tak mám velkou radost 
letos ho musíme sestřihnout.































milované macešky, těm se u nás daří každý rok...































 kvetou i azalky... 
koi kaprům se daří také výborně manžel se stará... 
a Barunka na houpačce


























bílé voskovky







letos zasazené borůvky
holky je milují...








Krásné páteční odpoledne!
  Dnes jsem si to krásně užila pěkně s holkami ... 
manžel jel  jak každým rokem s partou kamarádů na ryby k rodičům do Norska, vyzkoušet novou lod... 
 
Já den volna navíc, úžasné potřebovala jsem to!  
A víkend před námi, plánů mám hodně tak jsem sama zvědavá jak vše zvládnu.  
Krásný a pohodový víkend  
vaše Adéla.



10 komentářů:

  1. Adélko,
    u tebe je tak kráááásně ..... máš nádhernou zahradu .... a ten rybníček .... úžasný !!!! .....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko moc děkuji za návštěvu jsi poklad.
      Krásný večer Adéla.

      Vymazat
  2. Máte to doma nádherné!!! I virtuální návštěva byla zážitek. Hezké dny, HanaL.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko moc vám děkuji za návštěvu krásné májové dny zdraví Adéla.

      Vymazat
  3. Chtěla bych toho tolik napsat, ale... Nemám slov. To je nádhera.
    Krásný víkend, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko moc vám děkuji těší mě, že se vám u nás líbí.
      Krásné a pohodové dny přeje Adéla.

      Vymazat
  4. Adélko...nádherné místo k relaxaci a odpočinku.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko moc děkuji za návštěvu ano užíváme si to co to jde.
      Krásné májové dny přeje Adéla.

      Vymazat
  5. Adélko, u Vás je přímo božsky! Nááádhera, oáza pro duši, opravdu... klobouk dolů před takovou krásou.

    Užívejte jara ;-)

    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko moc děkuji i vám krásné a pohodové májové dny.
      Adéla

      Vymazat