27. ledna 2014




zase ta bábovka ...






























Pondělní pečení bábovky...  

dnes jsme s Barunkou vynechaly cvičení, trápí ji kašel ... 
 čejíčkovaly jsme, pekly bábovku a hrály si! 
Bylo to krásné dopoledne. 

 Nemohla jsem ji odtrhnout od kuchynky stále by jen pekla a vařila pro všechny ty králíčky a panenky. 
Je tak milá! 
Přála bych si víc takových krásných a pohodových dnů, kdy nic nemusíte a víte, 
že vše počká!

Krásné odpoledne. 
Adéla
  

6 komentářů:

  1. Adélko, to je moc hezké co píšeš. Z takových chvil pak dlouho žijeme a vzpomínáme, viď.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helenko ano je to tak a já ty chvíle miluji.Přeji krásné pohodové dny.Adéla

      Vymazat
  2. Adelko, rezervuju si letenku a letim.. na takovou skvelou babovku :) taky jsem pred casem zacala pect babovky a musim rict, ze v kombinaci s horkym kakeem je to proste slast, ktera me ve vzpominkach vzdy prenese do detstvi.

    Krasny tyden plny pohody a stesti.
    Marketa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Markétko bábovka už není náš pradědeček si pokrajoval, až ji s chutí skoro celou snědl.
      Ale neboj hned bych ti upekla další a přesně jak píšeš horké kakao a vzpomínky na dětství to je bábovka.Posílám spousty pozdravů. Adéla

      Vymazat
  3. To je nádhera, to je ten nejkrásnější věk, když už mají vlastní fantazii a vaří pro panenky! Tak rychle to uteče... Máte pravdu, že tyto dny, kdy se zruší nějaký program a nic se nemusí, jsou nejlepší. Taky mám ráda, když třeba Davídek dostane v noci kašel, ráno ho omluvím ze školy a pak si uděláme pelech na sedačce a koukáme na Potkali se u Kolína celé dopoledne.
    Adélko, máte můj obdiv jak pěkně to máte nafocené a hlavně, že se bábovka tak podařila! Já vždycky bábovku zkazím když ji chci vyklopit - vždycky se mi utrhne některý kraj a pak ho na ni musím přiklopit zvlášť :-))) Naštěstí to pak vždy nahoře posypu cukrem a není nic vidět:-)
    Mějte se nádherně a užívejte chvíle s malými princeznami! Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Martinko moc zdravím děkuji za zastavení a k bábovce vždy se také nevyklopí tak jak má babička mi říkávala dobře vymazat formu a vysypat!Nebo po upečení překlopit a dát mokrou utěrku....
      Martinko posílám spoustu pozdravů a přeji krásné a pohodové chvíle s rodinou.
      Adéla

      Vymazat