22. ledna 2014



večerní z kuchyně... 






































Krásný večer mé milé blogerky posílám pozdrav z večerní kuchyně!  
Brzy jí bude 10 let... 
před 10 lety jsme začali s rekonstrukcí domu, 
za 10 let jsem dozrála a zjistila v čem se cítíme nejlépe!

Máme 2 generační dům, ale zatím obýváme druhé patro tedy 3+1... 
milujeme náš výhled na skoro celou naši vesnici i tu vedlejší a město, které je nedaleko. 
Ale začíná být těsno a tak...  
je čas myslet do budoucna a na rekonstrukci prvního patra.
Nic nechci uspěchat...
a
   nechci udělat chybu!
Jsem detailista ...
A o to to bude těžší, ale naštěstí je tu člověk,
který pomůže!
Miluji jeho práci a miluji jeho styl!
Ale na vše je zatím ještě čas a tak zatím jen sním!
Ale jedno vím jistě, druhou kuchyni chci bílou!

Krásné snění vaše Adéla.






18 komentářů:

  1. Adélko, tvůj styl je krásný, a jak je krásná kuchyň, kterou jste měli dosud, tak ta nová bude taky. Člověk má snít, ale i si sny plnit. Hezký den. Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti ano zatím sním a s touto kuchyní jsem spokojená je prostorná a vše má své místo,ale asi už potřebuji změnu,změnu barvy.Krásné dny zdraví Adéla.

      Vymazat
  2. Ahoj Adélko, to je skvělá zpráva a plnně Tě chápu! Já si bílou kuchyň přeju už 6 let. Teď mi manžel říká, jestli to už není okoukané, ale pro mě je to prostě stále ta nej volba!
    Máš moc krásné doplńky, užívám si každý detail a stejně se mi Tvá kuchyň líbí. Dřevo působí krásně teple a ten výklenek je prostě typický! ;-)
    Přeji, ať se vše brzy zhmotní :-* papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárinko,ano bílá je bílá a myslím,že ta nej volba.Děkuji za zastavení a tobě přeji at se ti vše brzy splní pa u tebe.Adéla

      Vymazat
  3. Milá Adélko,
    tvá kuchyně je nádherná, má atmosferu, máme stejnou varnou konvičku .-))
    Už ted se moc těším na tvé další fotečky a splnění tvého snu .
    Opatrujte se papa Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko moc děkuji konvička je super,že?
      Krásný víkend pa pa.

      Vymazat
  4. Adélko moc zdravím, mám hrozně moc ráda vaše fotečky na mmb a moc ráda k vám nakukuji sem. Máte překrásné bydlení a styl a tato vaše kuchyň je prostě perfektní! Jsme na tom hodně podobně - máme také dvojgenerační dům a zatím obýváme jen 2.patro.... začali jsme s rekonstrukcí před vánoci 2012 a pěkně odshora... s přízemím si také dáváme načas... ale to snění je krásné (i když občas svádí boj s netrpělivostí :-) Přeji moc krásné dny a díky za nádherné příspěvky! Zuzka (Kasci)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko ano jsem tak netrpělivá,nejraději bych chtěla vše hned,ale zatím si budu jen snít.Děkuji za zastavení Adéla.

      Vymazat
  5. Adélko,tvoje bydlení a fotky miluji!Vždy jsem je obdivovala na MMB a pokaždé narazila na nějaký úžasný detail.Ten výklenek je úžasný.Pokud mohu porosit o nějaké fotky z koupelny,tak budu moc ráda.
    Viděla jsem tu jen jednu fotku a jsem z ní unešená!Přeji ti at se tvé sny brzy splní.
    Pá..Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko mooc děkuji určitě vložím přeji krásné a pohodové, ikdyž mrazivé dny pa pa a děkuji Adéla.

      Vymazat
  6. ...tohle chystání a plánování...hezky si to užij Adélko!
    Už máš jiné představy, ale i tvá současná kuchyň má své kouzlo.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. ADUŠ, KRÁSNĚ SLADĚNO.
    DNES I JÁ JIŽ VÍM, CO MI SEDÍ A CO SE MI LÍBÍ. VŠE MÁ SVŮJ ČAS.
    SNĚNÍ JE MOC PŘÍJEMNÉ, KDYŽ VÍME, ŽE SE SPLNÍ.
    MĚJ SE SE HEZKY A VŠE SI UŽÍVEJ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ANO BOHDANKO SNÍM A NETRPĚLIVĚ ČEKÁM,KDY SE MÉ SNY SPLNÍ VE SKUTEČNOST.DOČKÁM SE.MĚJ SE KRÁSNĚ PA ADÉLA.

      Vymazat
  8. Adélko,tvá kuchyň je nádherná ..... často jsem jí obdivovala ještě na MMB .... a líbí se mi pořád .....ale chápu, že člověk potřebuje změnu ..... už se moc těším na tu bílou ......pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MARKÉTKO DĚKUJI ANO TED JSEM SE UŽ POSUNULA TROCHU JINDE A TAK BYCH V BUDOUCNU CHTĚLA CELÉ PRVNÍ PATRO V JEDNÉ LINII.MĚJ KRÁSNÉ A POHODOVÉ DNY PA PA.

      Vymazat
  9. Milá Adélko, krásné sny máš a máš i krásnou kuchyň. Sny jsou hnacím motorem spokojeného života. Díky Bohu za ně. Krásný víkend. Věrka

    OdpovědětVymazat
  10. VĚRUŠKO ANO PŘESNĚ TAK KRÁSNĚ JSI TO NAPSALA.DĚKUJI ZA NÁVŠTĚVU ZDRAVÍ ADÉLA

    OdpovědětVymazat