30. ledna 2014




na svém místě ...


















Krásný večer mí milí dnes byl opravdu vydařený den ...
 jsem pyšná na Kristýnku ♥ za krásné vysvědčení ! 
 Jsem odpočatá po stráveném dnu u rodičů se svou sestrou... 
 A jsem Šťastná, že je mám!

Adéla ♥

   



5 komentářů:

  1. Adélko, krásná dekorace!! A to, že jsi šťastná z tebe přímo sálá. Přeji hodně takových dní. Peťa

    OdpovědětVymazat
  2. gratulujem k vysvedceniu a sikovnej dcerke...urcite vam robia detúrence radost .) pa a krasny vikend, Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Adélko, vybralas jim krásné místo .... Kristýnce veliká gratulace ke krásnému vysvědčení ... Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Nadhera! Musim se take vypravit do H&M:) K vysvedceni gratulujeme. U nas jeste nebylo, protoze nas polozil strepkokok, tak jsem zvedava jak dopadneme. Moc po dlouhe dobe zdravim. Jana

    OdpovědětVymazat