13. listopadu 2013




 staré dřevo...





















Předvánoční čas ve znamení kožešin, zvířátek, hvězdiček, domečků a starého dřeva...
staré desky jsme si přivezli z Norska dědeček boural starou stodolu kde dřív stály lodě  hned jsem věděla, že z nich budu mít doma stolek a police a také různé dekorace.Zatím domečky... na policích a stolku už manžel pracuje tak se těším. Desky mají nádhernou šedou barvu, jsou hodně staré a pěkně od moře vyšisované.
Také jsem neodolala svícnu ve tvaru domečku z NORDIC DAY a stojánku na příbory z DECONCEPT.
Přeji krásnou a pohodovou středu u nás upršenou.
Adéla


17 komentářů:

  1. Adel,
    plne chapu tvou vasen pro stare drevo,my mame ze sto let starych tramu z velkeho mlyna nejen pouzite tramy,ale i stoly,desky na kuch,lince ci rzne policky a niky,proste vse krasne vyuzito.Proste stare kvalitni drevo je laska.Moc se me libi hvezdicka z kozesinky.
    Krasny podzim,nebo uz skoro zimu.
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko děkuji za návštěvu staré dřevo je staré dřevo jinak kožešinové hvězdičky jsem dostala jsou úžasné.Přeji krásné dny pa Adéla

      Vymazat
  2. Ahoj Adélko,opět se kochám a kochám....vše máš moc krásné .Domeček na svíčku je úžasný,velký je už fuč a včera i tento poslední.Než se rozhoupu,tak pak je už vše fuč.Tak koupím asi toho šediváčka.
    Posílám pozdravení a přání pěkného dne.
    Páá...Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko moc děkuji na domeček jsem se tak dlouho chodila dívat,že jsem ho nakonec musela mít a je to vážně krásný kousek.Posílám spousty pozdravů pa pa Adéla

      Vymazat
  3. Adélko moc moc zdravím, máš to úúúúúúúúúúúúžasný, čím dál víc se mi líbí takové jednoduché a přírodní dekorace, krása pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi děkuji no já obdivuji ten tvůj obr dům je úžasný čekala jsem kdo s nim přijde a u tebe vypadá úžasně.Adéla

      Vymazat
  4. Je u vás moc hezky, Adélko!
    Příjemný podvečer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helenko,
      moc děkuji a přeji krásné a pohodové dny pa Adéla

      Vymazat
  5. Adélko, nádhera ..... moc se mi líbí ten domeček .... už mám doma ty dva zinkové a po tomhle pokukuju ...... budu o něj asi muset napsat Ježíškovi .......... krásné fotky ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko zdravím no i já mám ještě v hlavě domečky jen to musím promyslet.Měj krásné dny pa pa Adéla

      Vymazat
  6. Krásný večer Adél,nádherné fotky!
    Domeček je moc pěkný.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruško moc děkuji přeji krásné a pohodové dny pa pa.

      Vymazat
  7. ...nádherný domeček... úplně něco jiného... krásné fotky...Věrka

    OdpovědětVymazat
  8. Adélko.....dřevo také miluji a tvé tvoření ze starého dřeva je dokonalé.Opravdu krása.
    Jana

    OdpovědětVymazat