21. listopadu 2013

   
přípravy...







Krásný a pohodový večer přeji... 
Tady jsou mé malé, velké radosti a přípravy na vánoce.
Také už začínáte s vánoční výzdobou?

Adéla




10 komentářů:

  1. Je to krásne, drevo je drevo a nemá konkurenciu.
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko zdravím,
      ano já si ho zamilovala posílám spoustu pozdravů.Adéla

      Vymazat
  2. Adél,nádherná fotka!
    S domečkem jsi mě inspirovala už ho mám vyrobený:)
    Přeji krásný víkend.Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Adélko,
    to je opět nádhera! To dřevo je úžasné...já už bohužel sehnala domeček jen kovový k komínek,ale je také krásný.Nejraději bych začala také s výzdobou,ale není zatím čas...jen půjdu natrhat někde jehličí na věnec at ho mohu dát na dveře pak příští týden si zapálíme první adventní svíčku..budu tu mít návštěvu z Prahy,tak čas budu věnovat návštěvě a dekoraci v bytě budu muset přesunout.Už se těším na více fotek z tvého krásného domova.
    Všechny Vás mooc zdravím.Páá..Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko zdravím,
      a moc děkuji já obdivuji tvé vojáčky a šitíčko jsi úžasná.Pa pa

      Vymazat
  4. Adélo, také miluji dřevěné věci. Krásné dekorace. S vánoční výzdobou, resp. s výrobou dekorací jsem letos pro jistotu začala už koncem října :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko moc děkuji za návštěvu a přeji krásné a pohodové dny.Adéla

      Vymazat
  5. Moc krásné, Adélko' Zatím jsem ve fázi úklidu a vymýšlení...
    moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko moc děkuji i na mě čeká ještě úklid.Pa pa

    OdpovědětVymazat