27. května 2013






dárek... 
















Krásný večer mé milé... 
dnes bych chtěla poděkovat moc milé a šikovné Andrejce za krásné roletky, které šila holčičkám do pokojíčku.Jsem moc spokojená , přesně podle mých představ... bílé lněné roletky s mašlí... 
tak zněl úkol a ten byl splně a když jsem balíček rozbalila čekalo na mě překvapení v podobě krásného polštářku, který Andrejka ručně malovala ... 
Je prostě poklad!
  A tady se podívejte na její práci


Přeji krásný zbytek večera a příště se můžete těšit na fotky rolet, jak bylo v Praze a taky na pár nových kousků u nás doma. 

Vaše Adéla


3 komentáře:

  1. Milá Adélko,
    moc děkuji za takové uznání, jsem moc ráda, že jsem splnila tvé očekávání a mohla ti udělat radost a podarovat tě polštářkem. Mám velkou radost, že máš radost ty , protože o tom to tvoření celé je. Měj se moc krásně a holčičkám posílám jedno velké pohlazení.
    Dobrou noc Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Adélko, nádhera .... už jsem to všechno obdivovala i u Ajky na blogu ... ale nedá mi to, abych to všechno nepochválila ještě jednou .... krása veliká ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se, Adélko, těším! I na podrobné prozkoumání blogu, který neznám, už jsem nakoukla...paráda!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat