23. dubna 2013


 

z rána... 
a slíbené překvapení... 
 














































krásné dopoledne... 
už jsem to nemohla vydržet a tady je pár foteček mého díla...  
kuchynka ze staré skříně...
 jasně, že mi pomáhal děda... 
je zlatý a já mám takovou radost... 
 holky byly nadšené a tak se u nás jen a jen vaří a kupodivu jim to jde i dohromady! 
Ještě tam pár věcí chybí, ale to jsou už jen maličkosti... 
háčky na vařečky a  nádobí ...  
Dřevěný mixér a hrnce jsou už na cestě! 

Mějte krásný sluníčkový a pohodový den ♥  

Adéla


8 komentářů:

  1. Adélko je nádherná!!!!!!!!Nemám slov!!Jste šikovní ty i děda!!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná! Ani se nedivím, že se v ní musí vařit jedna radost :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Adélko,m vykouzlili jste překrásný koutek! Tam se bude vařit jedna báseň! Nádhera!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Adélko,kuchyňka se tobě i dědovi moc povedla...je úžasná...přeji zlatíčkám,aby se jim v ní pořád dobře vařilo...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  5. Adélko,Barunka má nádherný hrací koutek i kuchyňku!
    pa P.

    OdpovědětVymazat
  6. Aduš, kuchyňka je nádherná, v té by to bavilo i mě :0)))...hezký den Ada

    OdpovědětVymazat
  7. Adélko, jsi šikula, krásný koutek. Ať to holčičkách dobře vaří. Já také neustále ochutnávám pískovou zmrzlinu, omáčku (písek) s masem (mulčovací kůra, kameny) a jiné dobroty, tak ať Ti také chutná :o))
    Pěkný den holky.

    OdpovědětVymazat
  8. Teda Adélko, kuchynka je skvostná , nádherná!!! kočičky musí být moc spokojené a ty na sebe určitě moc pyšná. Moc se mi líbí i ten puntík jako závěs , mám ho totiž taky doma a chystám se Vikince udělat takové povlečení s volánky tak se těším jak bude vypadat:-)) měj se krásně a pohlazení holčičkám .
    ajka

    OdpovědětVymazat