8. listopadu 2012



Plechové domečky 




















plechové domečky.... 
pro někoho už okoukané , ale já je stále miluji .... 
 to blykání světýlek v okýnkách je nádherné. 
  Když se zamyslím , mám ráda plech. 
Plechové scny, andílky kterým nikdy neodolámtěm   
 hlavně v předvánočním čase.... 
 a nádoby na kytky a stromečky ty u nás prostě nesmí chybět.  

A jak je to u Vás  

Mějte krásný čtvrtek. 

Vaše Adéla
 



 


9 komentářů:

  1. Adélko, nádherný domeček, takový jsem ještě nikde neviděla :-) :-) :-) tu úchylku "na plechy" mám taky,........ plechy můžu v jakékoli podobě, v cedulích, domečcích, lucernách, doplňcích, mám ráda i nerez na kuchyňských spotřebičích, ..... jak se tak na to dívám, asi bych se měla jít léčit, chi, chi ...................Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Markétko, tento je na fotky,ale nějak se mi líbí takto víc pěkně pověšený na věšáku.A cedulky mám také moc ráda.....
    léčit určitě né je nás více takových neboj.
    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Adi, to je nádhera. Krásné fotky. Alča

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou nádherné a krásné aranžmá!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Adélko,krásné fotky!
    Přesně jak píšeš pro zinkové dekorace mám též slabost,a o domečcích nemluvě mám jich asi pět a myslím že těch není nikdy dost.Je to dekorace která neomrzí:)
    Přeji krásné dny.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Adélko, nedivím se, jsou krásné! Moc jim to sluší s modřínem, krásné fotky!
    Posílám pozdravy, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásná dekorace a fotky. Mám také ráda plechové ozdoby a modřínové větvičky. Hezký víkend. Monika

    OdpovědětVymazat
  8. Take se myslim, ze domecku neni nikdy dost:) Navic krasne fotky....proste nadherna atmosfera!
    Preji hezky vikend, Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Zinek je nadčasový materiál, krásné deko! Adélko a ukážeš nákup?:-D
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat