24. dubna 2011







KRÁSNÝ VEČER 
MÉ MILÉ 
PŘEJI VÁM KRÁSNÉ 
VELIKONOCE 
PLNÉ POHODY 
♥♥♥

6 komentářů:

  1. Ahoj Adélko,
    moc chválím změnu blogu a prvních foteček.Moc se ti to povedlo.Ta čemeřice je nádherná chtěla jsem si jí taky koupit,ale tento odstín u nás prostě nemají.
    Prošvihla jsem tvůj článek s obývákem-máte to moc krásné, moc se mi u vás líbí:)Ty barvičky a dekorace no supr...
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. Adélko, krásné sváteční odpoledne všem u vás!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Adélko,
    nádherné fotky.
    Přeji krásný večer.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Adélko ,moc se mi líbí tvoje velikonoční výzdoba i chaloupka pro děti je to užasné. Je opravdu na co koukat!!!!!Zdraví Daja-Duha

    OdpovědětVymazat
  5. Adélko,
    velikonoce jsem už prošvihla, tak přeji krásný prvomájový večer :o)
    Moc krásná Mailegovská dekorace!
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat