18. března 2011

















KRÁSNÝ VEČER MÉ MILÉ ♥♥♥
TAK JE TO TADY , DOVOLUJI SI VÁM  PŘEDSTAVIT KRISTÝNKY PRINCEZNIČKU NA HRÁŠKU .PRINCEZNIČKA JE KOUZELNÁ NO PROSTĚ NÁDHERNÁ MĚ UCHVÁTILY JEJÍ OČIČKA A PRSTÍKY.POSTÝLKA JE VELIKÁ A TĚCH NÁDHERNÝCH PEŘINEK CO TAM JE A HRÁŠEK NESMÍ CHYBĚT PŘECI ŠUP S NÍM POD PEŘINKU A KNÍŽKA.... TA JE PLNÁ OBRÁZKŮ.
KRISTÝNKA SPINKÁ A TATO KRÁSA NA NI TEPRVE ČEKÁ , ALE JÁ VÁM JI MUSELA VYFOTIT MÁM OBROVSKOU RADOST.
PŘEJI VÁM KRÁSNÝ A POHODOVÝ VÍKEND VAŠE ADÉLA.♥♥♥







6 komentářů:

  1. Adélko, to tedy koukám! Háčkovat tedy docela umím, ale ty prstíky, nevím, nevím...
    To asi bylo radosti!
    Pohodovou sobotu, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Adélko, já bych chtěla být tvoje dcera, protože ta se má jak v ráji, tolik krásných věcí ji obklopuje...;-)

    OdpovědětVymazat
  3. MILÁ HELENKO,
    ZATÍM JSEM SE TĚŠILA JEN JÁ. KRISTÝNKA SI JEŠTĚ POČKÁ JÁ TO FOTILA,KDYŽ SPINKALA.HELENKO TY TAKOVÁ ŠIKULKA BY SI TO URČITĚ ZVLÁDLA MOC OBDIVUJI TVOU ŠIKOVNOST.
    KRÁSNÝ VEČER ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  4. uzasna princeznicka....:) ja teda mam uz par rockou ale tiez by ma potesila...co tak este dcerka :)

    OdpovědětVymazat
  5. PETRUŠKO MOC DĚKUJI,
    PLNÍM SI SEN UŽ TÍM,ŽE MÁM HOLČIČKU A ZVELEBUJI JI POKOJÍČEK A MOC SI TO UŽÍVÁM.MÁM MOC RÁDA STARÉ VĚCI,KTERÉ SI MŮŽU PŘEDĚLAT A UPRAVIT K OBRAZU SVÉMU A TAK TO BYLO I V POKOJÍČKU A TED K TOMU POŘIZUJI NOVÉ KOUSKY.
    KRÁSNÝ VEČER ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Adélko,
    princezna je nádherná!!!
    Tak ať udělá Kristýnce velkou radost.
    Hezký den.Petra

    OdpovědětVymazat